luni, 23 martie 2015

Arta împrumutului (2)

Cu riscul de a deveni plictisitor, revin la o temă mai veche: respectarea Legii nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Am mai povestit despre fotografiile care îmi aparțin și care sunt ”împrumutate”, din greșeală sau din rea voință, de publicații din Dâmbovița. Am zis să îmi văd de ale mele și să-i las pe oameni să-și facă și ei treaba, cum știu și cum pot, până când un distins confrate a simțit nevoia să mă ”tragă de urechi” în public, am relatat și acest episod două postări mai jos. Păi cum vine treaba, tu te folosești de munca mea fără jenă (ce mare lucru să ceri acordul sau să specifici sursa) și tot tu simți nevoia să-mi dai lecții într-o situație în care ești în eroare? Brusc mi-am amintit că știu niște avocați în acest județ și poate a venit momentul să le explic unora ”pe ce lume trăiesc”. 
Iată un exemplu de ”bun public” care îmi aparține, prezent în două publicații dâmbovițene:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu