luni, 21 octombrie 2013

Arta împrumutului


"Colegii" de la mai multe site-uri din judeţ, care se ocupă de fotbalul mic, par să se ghideze după o zicere care a făcut carieră în comunism în formă trunchiată:  "ce e al tău e şi al meu"...şi cam atât. Eu aş fi de acord cu acest lucru dacă domniile lor măcar ar binevoi să precizeze sursa de unde "împrumută" o fotografie sau un comentariu pe care îl transformă în ştire. Din punctul meu de vedere nu există niciun fel de concurenţă, oricum eu sunt focusat doar pe o părticică a fotbalului din Dâmboviţa, nu locuiesc şi nu am absolut niciun interes în zonă. De altfel, când am pus pe picioare acest blog  cu greu găseai un rând pe internet despre Voinţa Ioneşti, Olimpia Morteni sau Petrolul Răscăeţi, ca să nu mai vorbim de rezultate la zi sau clasamente. Ulterior lucrurile au evoluat şi mă bucură acest lucru. Am speranţa că putem colabora şi în alt mod, mai onest,  şi în acest sens aştept semnale pe adresa de email afişată în partea dreapta.

PS
În caz că vă întrebaţi ce e cu capturile din stânga, răspunsul e simplu: sunt două din imaginile "împrumutate" fără citarea sursei sau un anunţ prealabil.

PS 2
Invit cititorii acestui blog să citească şi Dampovitapenet.ro, Fotbaljudetean.info şi Sportdambovitean.ro.

4 comentarii:

  1. Se numeste Furt fara ghilimele. Spre deosebire de dvs. dle octavian eu ii rog pe cititori sa nu mai frecventeze hotia si sa nu le mai citeasca saiturile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa nu fim drastici, orice om poate gresi, din nestiinta, din neatentie sau chiar din reavointa. Important este sa-i oferi sansa sa se indrepte.
    Eu sunt foarte intelegator, a nu se confunda cu fraier, si vreau, deocamdata sa trag un mic semnal, mai ales ca inca este in vigoarea LEGEA nr.8 din 14 martie 1996 - privind dreptul de autor şi drepturile conexe, iar alte entitati media mai putin amabile pot face uz de ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. de acord cu dvs. dar s-a dovedit clar ca in tara asta hotul are mai multe circumstante...Eu va cunosc , v-am vazut la meciuri, si la rascaeti mai de mult, si la sarbi ( pentru hoti Puntea de greci) si la ionesti , si la GSP tv. poate ar trebui sa scoateti un pic coltii . ma intitulez Ionut si sunt din ionesti.

    RăspundețiȘtergere
  4. cand erau la scoala copiau..cand au ajuns mari.... fura..Oricum ramane site-ul nostru de suflet al suporterilor echipelor mici..unde ne incurajam echipa ,injuram adversarii ...insa tine alaturi toti langa d-tra si consideram acest site ca fiinda al seriei noastre promotie si onoare vest.
    Va invitam duminica la prima infragere a lui Matasaru la Rascaeti si asa sunt ametiti dupa egalul cu juniorii Visinii

    RăspundețiȘtergere