luni, 25 aprilie 2016

București - Dâmbovița, la nivel de Liga a 5-a!



Sâmbătă am asistat la un meci din cadrul Ligii a 5-a bucureștene, în care s-au confruntat CS Cadet și Progresul Spartac 1944. Inevitabil am ajuns să fac unele comparații cu partidele din Liga a 5-a dâmbovițeană și fără niciun fel de partizanat trebuie să spun că ambele formații ar face față cu greu în Onoare DB, în special la capitolul angajament fizic. Am observat câteva execuții tehnice bune, un avantaj l-a reprezentat și faptul că s-a jucat pe gazon artificial, dar la contactele fizice, jucătorii, în special cei mai tineri, mi-au părut destul de fragili. În schimb am remarcat implicarea celor doi antrenori, vocali, extrem de agitați, pertinenți în indicații, autoritari, ceea ce nu se prea vede la același nivel în Dâmbovița. Rămânem pe recepție pentru posibile schimburi de experiență!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu