luni, 2 iunie 2014

Rezultate


Etapa a 28-a
Viitorul Burduca - Progresul Mătăsaru 2-5
Flacăra Zăvoiu- Petrolul Răscăeţi 5-1
Spicul Jugureni-Voinţa Vişina 5-5
Voinţa Ioneşti - CS Petreşti 0-3
AS Corbii Mari - PCM Ungureni 3-5
Viitorul Şelaru - Juventus Crovu 3-0
Olimpia Picior de Munte - Ştiinţa Odobeşti 6-2
Olimpia Morteni - Sportul Mogoşani 4-2
Promoţie Vest
Ultima etapă
Neajlovul Puntea de Greci - Voinţa Pierşinari 3-0
AS Coada Izvorului - Avântul Produleşti 3-0
Fulgerul Lunguleţu - Dinamo Odaia Turcului 2-0
Unirea Slobozia Moară - Dentaş Bâldana 3-0
Viitorul Găeşti a stat.

5 comentarii:

  1. Meci f frumos la Jugureni unde echipa oaspete Vointa Visina a facut un meci peste media campionatului dar au fost egalati in minutul 90...felicitari ambelor echipe pt jocul prestat ,un meci de liga 4 ca si calitate...fair-play total si un arbitraj impecabil

    RăspundețiȘtergere
  2. ..care arbitraj impecabil..bai fair-play-le..a tras cu gazdele la greu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bah prietene eu adica YT#10 sunt de la visina in caz ca nu te`ai prins ,si arbitrajul a fost unul corect nu mai dati vina pe arbitrii de fiecare data cand noi nu suntem in stare sa tinem de un sor favorabil pentru a castiga ...e normal ca arbitrul sa tina 5% cu gazdele....aici a fost prea corect fata de alte deplasari in care am fost ciuruiti....

      Ștergere
    2. ..asa am constatat si eu ..a fost 5,01% de ceea a mi-am permis sa nu fiu de acord cu tine ...mai fair-play-le!!!!

      Ștergere