miercuri, 18 iulie 2012

Declaraţie de intenţie

Cum mulţi citesc şi puţini înţeleg, trebuie din când în când sa fac precizări. Un domn, care digeră greu termeni precum sat sau comună, pare decis să mă pună la punct. Amabil din fire, am avut proasta inspiraţie să am un schimb de replici, sub forma de comentarii, cu domnia sa, după cum urmează:

Anonim: pt.necunoscatori...Visina este COMUNA!!!nicidecum sat...
Dedes: Pentru cunoscatori: Comuna Vişina are în componenţă următoarele sate: Vişina (reşedinţa comunei), Broşteni (se află la 1 km de centrul comunei) şi Izvoru (la 4 km).
Deci...
Anonim: ba poate ca intereseaza atata vreme cat intr-un comentariu a scris de Visina ca fiind sat.
Dedes: Prietene, vad ca pricepi greu, Visina e si sat inainte de a fi comuna, asa ca nu mai insita atat sa-mi dai lectii, ca nu primesc.Dar pentru ca sunteti foarte sensibili iti promit ca nu va mai pomenesc satul/comuna.
Anonim: nici nu trebuie sa pomenesti de visina.tu pomeneste de puntea de greci,de sarbi de alte echipa ca observ ca ai umplu site-ul numai cu poze de acolo.asa ca accepta sa observatii din moment ce esti partinitor.

Aşa stând lucrurile aş vrea să anunţ că acest blog îmi aparţine în totalitate, nu sunt plătit de nimeni, nu am nicio datorie faţă de nimeni, nici măcar morală, aşa că postez ce vreau, când vreau şi despre cine vreau. Nu am somat pe nimeni să viziteze blogul sau să comenteze. Celor cărora le place sunt bineveniţi, cei nemulţumiţi pot căuta în altă parte. Acum constat, cu surprindere, că sunt acuzat de părtinire şi primesc acceptul pleonastic să scriu despre Puntea de Greci şi Sârbi. Nu am cum să fiu părtinitor dintr-un motiv simplu, blogul este dedicat celor două echipe din comuna Petreşti (Petreştiul e şi sat) Voinţa Ioneşti şi Neajlovul Puntea de Greci. Că sunt pomeniţi şi partenerii de competiţie este o chestiune normală dar absolut conjuncturală, care mi-a provocat destule neplăceri estetice, a se vedea schimburile de comentarii absolut necivilizate dintre fanii formaţiilor din Răscăeţi şi Vişina înainte şi după meciul direct din retur. Un alt reproş e legat de faptul că am umplut blogul cu poze dintr-un loc anume, dar am explicat mai sus de ce lucrurile stau aşa şi nu altfel.. Asta e bună, parcă văd că ar trebui să mă simt vinovat că în arhiva personală am mai multe fotografii cu familia mea decât cu necunoscuţii cu care îmi intersectez accidental viaţa.
 Puţin mai mult respect nu ar strica, deşi aş fi dorit să nu fiu nevoit să fac această recomandare. Nu îmi place să mă trag de şireturi cu nimeni, cu atât mai mult când partenerul se prezintă în faţa mea desculţ.


PS
Am folosit de multe ori termenul NIMENI, bănuiesc că nu toată lumea înţelege de ce. Cum nu mă supăr ca văcarul pe sat, normal că voi continua să postez.


18 comentarii:

  1. domnule dedes te k intr pe cnva asta ne int rezultate camp eu credea k pt asta e facut acest side...

    RăspundețiȘtergere
  2. ce dkak atia cnd trg la ale k n int ce ekip rmn s-au plek . dk poti s descifr k vr sa i-mi di un rasp

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc pentru incurajari!
    Sau ma injurati? :))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. nu te inj dede dar eu credeam k eu un side de fotbal nu ce e visina

    RăspundețiȘtergere
  5. Aici e vorba 100% de fotbal, discutiile adiacente nu eu le provoc. Oricum, avand in vedere ca locuiesc in Bucuresti, e destul de greu sa fiu in permanenta la punct cu ce se intampla la nivelul ligilor inferioare din Dambovita si tocmai de aceea nu am intodeauna raspunsuri pentru anumite nedumeriri, legate de rezultate sau programari.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sincer,
    eu iti multumesc pentru acest site
    (esti cu mult peste infotgv in ceea ce priveste update-ul),si pentru cuvintele , putine dar bune, aduse echipei din Branistea.
    Ca si o completare a celor spuse in post-ul anterior de catre tine... "Săgeata Branişte, formaţie cu un parcurs constant bun."
    ,dar fara o sustinere financiara din partea autoritatilor locale.
    Echipa e 'tinuta in spate' de catre antrenor si cativa jucatori !
    E frustrant ca 2 ani la rand sa te clasezi pe locul 3/4, stiind ca primele 2 locuri promoveaza, dar totodata cunoscandu-ti puterea financiara, care momentat nu cred ca poate acoperi un sezon in Onoare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sam, iti multumesc, cred ca sunt primele cuvinte laudative dupa 3 ani de activitate pe acest blog/site, gandit ca un cadou pentru multii fotbalisti anonimi din aceasta liga, care joaca doar din pasiune.
    Ca acoperirea meciurilor este destul de mica, este o chestiune de logistica, dar si de timp liber personal.

    RăspundețiȘtergere
  8. domnule dede sam are perfecta dreptate fata de infotgv acest side e mult peste si din cate se vede ar trebui sa fi mai mult apreciat dupa cum vb si se vede k sunteti un om bine educat nu k alti badarani kare lasa niste com de cu injuri si etc.si multumim pentru raspunsurile la intrbari

    RăspundețiȘtergere
  9. dak intreb ceva pe infotgv nimic .....

    RăspundețiȘtergere
  10. atuni domnul dede ;) vorbiti numai de cele doua echipe si atat...nu mai dati detalii despre campionat rezultate si tot asa...referiti-va strict la cele doua echipe de care ati pomenit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru sfaturi, astept sa imi indicati si ce trebuie sa fac in timpul liber.

      Ștergere
  11. si acum e culmea...cine are o idee diferita.daca va crede-ti un om cu un nivel de cultura peste cel de la tara,atunci ar trebui sa va uitati mai sus la modul in care ia-ti raspuns unui satean care probabil nu are educatie d-voastra.Un om inteligent evita niste discutii nu sare de fund ars ca cineva,poate fara sa isi dea seama i-a jignit inteligenta

    RăspundețiȘtergere
  12. Nivelul de cultura nu este peste cel de la tara sau peste cel de la oras. Este peste in general, il ai sau nu.
    Sa inteleg ca ideea diferita era legata de conceptul de sat si comuna si nu trebuia sa ma bag.
    Daca ati observat, niciodata nu am reprosat nimic unor comentatori (multi) care schingiuiesc limba romana, tocmai pentru ca nu acesta este rostul blogului, sa faca educatie tarzie, fiecare e liber sa se exprime, dar libertatea se termina atunci cand se intra peste libertatea altuia. In general nu intervin in discutii daca nu sunt vizat.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ca orice om , care , din cand in cand isi ia o pauza la locul de munca si simte nevoia sa socializaze, iata-ma capabil sa intervin ,de data asta "mai in forta" si sa imi exprim oaresce pareri.
    Voi incepe prin a-i anunta pe cititori , ca il stiu pe Dede de cand era portarul echipei din zona si isi lua sticle in cap de la mortenari. Voi continua apoi si voi spune ca pur si simplu vreau sa-i fac "reclama", chiar daca ii voi leza pe unii sateni sau comunali!? Asta inseamna ca ii indemn pe cei care se exprima in necunostinta de cauza , sa citeasca si alte site-uri sau sa-l urmareasca pe GSP , unde apare cel putin o data pe saptamana. Acolo unde alde Porumboiu, Borcea , Gigi si altii o fac in direct, nu sub anonimat .
    Nu inteleg de unde nevoia de putin scandal , avand in vedere ca e un site care trebuie sa relaxeze si care se adreseaza si celor care sunt cel mai putin vazuti sau auziti.
    Respect ! cuvantul care a fost si este afisat pe marile arene...de ce nu s-ar aplica oriunde ?
    Respectele mele tuturor celor care stiu sa respecte la randul lor !

    RăspundețiȘtergere
  14. Prietene marius respect pt.oricine...si in primul rand pt.dl dede ca a facut acest SITE(nu side),unde mai multi sau mai putini anonimi ne dam cu parerea sau apreciem anumite lucruri...sau nu...vis-a-vis de opinia "comunala" si nu "sateasca"a Visinei m-am exprimat intr-un alt comentariu la "locul potrivit"...cat despre "fotbal" ca fenomen si "stiinta accesibila oricui" jos palaria!!!nu disputele verbale partinitoare despre "afinitatile locale"ale dlui dede au deranjat,ci exprimarea defaimatoare ale "unuia" vis-a-vis de o comuna/sat/asezare obsteasca.Nu a infirmat nimeni cunostintele generale,obiective sau subiective ale dlui dede,ci a sesizat niste aspecte "comune"...vad ca a deranjat acel comentariu despre "comuna-sat"...In plus nu cred ca scopul acestui site este de a promova anumite orase,comune,sate,ci de a promova fotbalul cu toate cele bune si rele...plus ca este un avantaj pt."localnici" ca sunt promovati(aviz amatorilor=puntea de greci si ionesti).Dle Dede inchid acest amplu comentariu concluzionand ca va faceti bine treaba(atat la tv,cat si pe acest site) si celelalte persoane dornice de afirmare locala sau nationala sa nu mai faca referiri defaimatoare...ei/ele sa faca afirmatii potrivnice fotbalului in vederea dezvoltarii si promovarii lui catre mai "BINE"...Sanatate si virtute!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cred ca am putea purta un dialog infinit pe temele sat, comuna, fotbal, patriotism local. In acelasi timp mai cred ca traim in lumi paralele (nu neaparat mai bune sau mai proaste), cu sisteme de referinta complet diferite, si tocmai de aceea cu greu am putea pricepe, fiecare pe partea lui, ce vrea celalalt.
    La randul meu va urez sanatate, cum am mai spus, referindu-ma la alta insusire, virtutea o ai sau nu, asa ca nu imi ramane decat sa sper sa o avem amandoi, 50% fiind deja rezolvat.

    RăspundețiȘtergere