luni, 5 septembrie 2011

Precizare


Astăzi am primit un comentariu care m-a amuzat dar m-a şi contrariat: "Felicitari Primariei Petresti pentru initiativa de a crea acest site care prezinta activitatile sportive ale echipelor din localitate.BRAVO!!!!"
Felicitările sunt bine primite dar eronat destinate. Contribuţia autorităţilor locale la acest blog este sublimă dar lipseşte cu desăvârşire. Probabil merită felicitări pentru alte lucruri, inclusiv legate de lumea sportului.
Ideea, fotografiile, informaţiile şi eforturile de a mă deplasa la meciuri îmi aparţin. Nu îmi fac un titlu de glorie din asta ( în 15 ani de presă am realizat printre multe altele, interviuri cu cei mai mari fotbalişti români ai ultimilor 50 de ani- Dobrin, Balaci, Hagi, Mutu) dar îmi place ca adevărul să fie cunoscut şi respectat.
Ca o ultimă precizare, pentru acest efort, apreciat de anonimi, nu am primit nici macar un "multumesc" din partea eroilor acestor informaţii, dar nici nu pretind acest lucru, recunoştinţa e floare rară la noi. Oricum plăcerea este de partea mea, un vaşnic (merge şi veşnic) iubitor al fotbalului amator şi al meleagurilor natale.

Dan Nicolaie (Dede)

PS
Curioşii mă pot citi în paginile ziarului Bursa, ale revistei Eurosport şi pe alte câteva bloguri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu